У Китаї виник скандал щодо експорту “вживаних” автомобілів, які насправді є абсолютно новими. За даними агентства Reuters, китайські автовиробники реєструють нові автомобілі як вживані та відправляють їх на експорт до Росії, країн Центральної Азії та Близького Сходу, щоб показати зростання продажів. Це дозволяє їм звільнитися від надлишку машин, які не можуть продати на внутрішньому ринку через цінову війну.
Після виходу з конвеєра автомобіль одразу реєструється як вживаний, отримує документи і відправляється на експорт. Це дозволяє автовиробникам фіксувати продажі і отримувати прибуток, а місцевій владі – показники економічного зростання. Ця практика підтримується багатьма місцевими урядами, що допомагають у цьому процесі.
Проте, такий метод експорту викликає критику через невідомість реального обсягу продажів. Незважаючи на це, державна підтримка такої практики залишається, оскільки вона допомагає виконувати економічні плани, встановлені урядом.